επιστροφή
Ανακαλύπτοντας τη Νέα Ζηλανδία: Ένα επικό 10ήμερο road trip

Ένα ταξίδι στη Νέα Ζηλανδία αποτελεί όνειρο ζωής για πολλούς, και όχι αδίκως, καθώς αυτή η μαγευτική χώρα προσφέρει ανεξάντλητες φυσικές ομορφιές και πλούσιες πολιτισμικές εμπειρίες. Πρόσφατα, η ομάδα μας πραγματοποίησε ένα επικό road trip διάρκειας 10 ημερών, ξεκινώντας από το βόρειο άκρο του νησιού και καταλήγοντας σε ορισμένα από τα πιο μαγευτικά σημεία του νότιου νησιού. Μετά από αυτό το συναρπαστικό ταξίδι, δεν θα μπορούσαμε παρά να δημιουργήσουμε για εσάς τον απόλυτο οδηγό για όσους κρύβουν μέσα τους το μικρόβιο της εξερεύνησης. Έναν οδηγό, γεμάτο πρακτικές συμβουλές, κρυμμένα διαμάντια και προτάσεις για αξέχαστες εμπειρίες που θα κάνουν το ταξίδι σας στη Νέα Ζηλανδία μοναδικό.

Ημέρα 1η: Αναχώρηση για Auckland

Η μέρα μας ξεκίνησε πολύ νωρίς, καθώς η σχεδόν εικοσιτετράωρη πτήση που προηγήθηκε μάς έδωσε την ευκαιρία για πολύωρη ξεκούραση πριν τη μεγάλη απόδραση. Φυσικά, πριν την αναχώρησή μας από το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, απαραίτητη στάση ήταν η μετατροπή ευρώ σε δολάρια Νέας Ζηλανδίας σε ένα από τα 14 υποκαταστήματα της ONExchange.

Το ταξίδι μας, λοιπόν, ξεκίνησε στο Auckland, τη μεγαλύτερη πόλη της χώρας, όπου και νοικιάσαμε το αυτοκίνητο που για τις επόμενες ημέρες θα αποτελούσε το κινητό μας σπίτι. Για αρχή, οδηγήσαμε προς το Sky Tower για μία πανοραμική θέα της πόλης και των λιμανιών της, ενώ δεν αντισταθήκαμε σε μία επίσκεψη στο Auckland Museum, ώστε να μάθουμε περισσότερα για την κουλτούρα των Μαορί, του ιθαγενούς πληθυσμού της χώρας. Για το τέλος, αποφασίσαμε να εξαντλήσουμε τη λίγη ενέργεια που μας είχε απομείνει στους πολυσύχναστους δρόμους του Viaduct Harbour, απολαμβάνοντας ένα street hot dog και τις μελωδίες των πλανόδιων μουσικών.

Ημέρα 2η-3η: Η γεωθερμική Rotorua

Νέα ημέρα σημαίνει νέος προορισμός για την ομάδα μας, και τι καλύτερο από την εξερεύνηση της Rotorua, της γνωστής γεωθερμικής περιοχής στο νότιο άκρο του ηφαιστειακού κέντρου Okataina, όπου τραβήξαμε αμέτρητες φωτογραφίες στα εντυπωσιακά τοπία του Wai-O-Tapu Thermal Wonderland, με τις πολύχρωμες ιαματικές πηγές και τα λασπόλουτρα του. Αν και εξαντλημένοι από τη μέρα, αλλά γεμάτοι ενθουσιασμό, παρευρεθήκαμε σε μία παραδοσιακή τελετή των Μαορί. Εκεί, γλεντήσαμε σαν ντόπιοι, δοκιμάσαμε τοπικά εδέσματα και μείναμε έκπληκτοι από την αυθεντική φιλοξενία τους.

Ημέρα 4η-5η: Wellington – Η μποέμ πρωτεύουσα

Επόμενος σταθμός στο οδοιπορικό μας ήταν το Wellington, η ζωντανή πρωτεύουσα της Νέας Ζηλανδίας. Οδηγώντας αρκετές ώρες από τον τελευταίο μας προορισμό, νιώσαμε κάτι παραπάνω από ανακούφιση όταν μπορέσαμε να ανακαλύψουμε την πρωτεύουσα περπατώντας. Έτσι, ξεκινήσαμε την εξερεύνησή μας από το Te Papa Tongarewa, το εθνικό μουσείο της χώρας, ενώ στη συνέχεια, πήραμε το Wellington Cable Car (το τελεφερίκ της πόλης) για να απολαύσουμε ένα μαγευτικό ηλιοβασίλεμα με την εκπληκτική θέα της πόλης και του λιμανιού.

Η ώρα, όμως, πέρασε και η κρύα νύχτα μάς οδήγησε στους ποικιλόμορφους δρόμους της Cuba Street, γνωστής για τα μοντέρνα καφέ και μπαρ, καθώς και την εντυπωσιακή τέχνη του δρόμου. Εκεί, είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε ορισμένες ακόμα τοπικές λιχουδιές, να γνωρίσουμε ντόπιους πίνοντας ένα καλοφτιαγμένο old-fashioned και να απολαύσουμε την καλλιτεχνική και μποέμ ατμόσφαιρα της πόλης μέσα από τις παραστάσεις των street dancers και ζωγράφων του δρόμου.

Ημέρα 6η-7η: Queenstown – Για τους λάτρεις της αδρεναλίνης

Τις 2 επόμενες ημέρες τις περάσαμε στο Queenstown. Γνωστή ως η πρωτεύουσα της περιπέτειας, αυτή η ζωντανή πόλη μάς πρόσφερε μια ποικιλία από δραστηριότητες που έκοβαν την ανάσα. Από το bungee jumping που μάς έκοψε κυριολεκτικά την ανάσα μέχρι το συναρπαστικό skydiving, το Queenstown ήταν ένας παράδεισος για την ομάδα μας, καθώς είμαστε γνωστοί λάτρεις της αδρεναλίνης.

Ωστόσο, βρήκαμε λίγο χρόνο να διακόψουμε αυτή την έκρηξη ντοπαμίνης μέσα μας με μερικές στιγμές γαλήνης στην ημερήσια κρουαζιέρα της λίμνης Wakatipu, πάνω στο ιστορικό ατμόπλοιο TSS Earnslaw. Δεν μάς έφτασε, όμως, μόνο αυτή η εμπειρία, καθώς την επόμενη ημέρα οδηγήσαμε μέχρι το κοντινό Fiordland National Park, με τα άγρια τοπία και τα μαγευτικά φιόρδ, αφήνοντας πίσω μας -για άλλη μία φορά- τους γρήγορους ρυθμούς της πόλης.

Ημέρα 8η-9η-10η: Christchurch – Η Πόλη των Κήπων

Η τελευταία μας στάση ήταν το Christchurch, γνωστό και ως “Πόλη των Κήπων”, και δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς γιατί. Ξεκινήσαμε τη μέρα μας με έναν χαλαρωτικό περίπατο στους πανέμορφους Βοτανικούς Κήπους του Christchurch, κάτι που αμέσως μάς έκανε να νιώσουμε πιο ήρεμοι μετά τα αμέτρητα χιλιόμετρα που διανύσαμε τις τελευταίες ημέρες. Τα τοπία ήταν τόσο μαγικά, που τελικά αποφασίσαμε να περάσουμε και τις 2 επόμενες ημέρες του ταξιδιού μας εδώ.

Έτσι, την επόμενη ημέρα, απολαύσαμε μια βόλτα με βαρκάδα στον ποταμό Avon, ενώ το απόγευμα το αφιερώσαμε στο κέντρο της πόλης, όπου η ζωντανή σκηνή και η street art μάς άφησε άφωνους με τα εκπληκτικά γκράφιτι και τις υπαίθριες εκθέσεις της. Ένας από τους πιο συγκινητικούς σταθμούς μας ήταν η επίσκεψη στον Καθεδρικό Ναό από χαρτόνι, ένα πραγματικό σύμβολο της αντοχής και της εφευρετικότητας του Christchurch μετά τους σεισμούς του 2010 και 2011.

Την τελευταία μέρα, χαθήκαμε στους δρόμους της πόλης, απολαύσαμε τα παραδοσιακά fish ‘n’chips της Νέας Ζηλανδίας και το δημοφιλές kiwiburger. Αργά το βράδυ, παραδώσαμε το αυτοκίνητο-σπίτι μας (που τόσο πολύ θα μάς λείψει) και κατευθυνθήκαμε στο αεροδρόμιο του Christchurch για την πτήση-μαραθώνιο της επιστροφής.

Επίλογος:

Καθώς το επικό μας road trip έφτασε στο τέλος του, ελπίζουμε να απολαύσατε αυτή την ξέφρενη περιπέτεια όσο κι εμείς. Οι εμπειρίες μας από τη Νέα Ζηλανδία, από το Auckland μέχρι το Christchurch, ήταν γεμάτες αμέτρητες εικόνες, τοπία και απρόσμενες στιγμές που θα μας μείνουν αξέχαστες.

Μέχρι την επόμενη φορά, σάς ευχόμαστε ασφαλή και χαρούμενα ταξίδια! Μην ξεχάσετε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας για περισσότερα ταξιδιωτικά blogs, να ακολουθήσετε τη σελίδα της ONExchange στο Instagram και να μοιραστείτε τις δικές σας περιπέτειες από τη Νέα Ζηλανδία, κάνοντάς μας tag. Ανυπομονούμε να δούμε τις ιστορίες σας και να εμπνευστούμε από τα ταξίδια σας!