Συχνές ερωτήσεις
& απαντήσεις

01. Ποιο νόμισμα να πάρω στο ταξίδι μου;

Ο γενικός κανόνας είναι να έχουμε μαζί μας το νόμισμα της χώρας προορισμού. Παρ’ όλο που το Δολλάριο Αμερικής και το Ευρώ είναι νομίσματα γενικώς αποδεκτά είναι προτιμότερο να έχετε το τοπικό νόμισμα γιατί όλα τα αγαθά και οι υπηρεσίες αποτιμώνται με βάση αυτό. Σε πολλές περιπτώσεις, επίσης, η ισοτιμία του Δολλαρίου και του Ευρώ μπορεί να είναι υψηλότερη από το αν πληρώνατε σε τοπικό νόμισμα. Εκμεταλλευτείτε την μεγάλη γκάμα «εξωτικών» νομισμάτων της εταιρίας μας και παραγγείλετε τηλεφωνικά το νόμισμα της χώρας που θα ταξιδέψετε.

02. Πόσο ταξιδιωτικό συνάλλαγμα θα χρειαστώ;

Η συμβουλή μας είναι να αγοράσετε όσο περισσότερο συνάλλαγμα από τα διαθέσιμα χρήματα σας. Άλλωστε θέλετε να χαρείτε τις διακοπές σας στο μέγιστο. Επίσης έτσι θα αποφύγετε να χρησιμοποιήσετε την πιστωτική / χρεωστική κάρτα ή να αλλάξετε χρήματα στην χώρα προορισμού, γλιτώνοντας πρόσθετες επιβαρύνσεις. Μη ξεχνάτε την προσφορά μας: Αγοράζουμε πίσω χωρίς προμήθεια το συνάλλαγμα που δεν χρησιμοποιήσατε στην ισοτιμία που σας το πουλήσαμε. (Ρωτήστε στα καταστήματα μας για περισσότερες λεπτομέρειες).

03. Χρειάζεται να παραγγείλω το συνάλλαγμα που θα χρειαστώ;

Στην “Onexchange S.A.” τα περισσότερα νομίσματα υπάρχουν ανά πάσα στιγμή. Αν προτιμάτε να παραγγείλετε το συνάλλαγμα σας καθώς και τις αξίες των χαρτονομισμάτων που επιθυμείτε, ώστε να εγγυηθούμε την διάθεση του, ενημερώστε μας για την παραγγελία σας 1 ημέρα πριν. Απλά καλέστε στο 210 3220 005.

04. Μπορώ να αγοράσω το συνάλλαγμα που χρειάζομαι την στιγμή της αναχώρησης μου;

Τα καταστήματα μας στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης "Μακεδονία" λειτουργούν 24 ώρες, 365 ημέρες το χρόνο με την μέγιστη διαθεσιμότητα σε όλα τα νομίσματα.

Τι πιο βολικό από αυτό;

05. Μπορώ να χρησιμοποιώ την πιστωτική/χρεωστική μου για αγορές προϊόντων & υπηρεσιών στο εξωτερικό;

Σε πολλά καταστήματα του εξωτερικού δέχονται κάρτες ως τρόπο πληρωμής , ωστόσο πρέπει να γνωρίζετε ότι η χρήση της πλειοψηφίας των καρτών επιφέρει χρέωση περίπου 2,75% της αξίας των αγορών σας. Αυτή η χρέωση δεν αναλύεται στην απόδειξη της συναλλαγής αλλά συγχωνεύεται στο συνολικό χρωστούμενο του υπολοίπου σας.

Ρωτήστε την εκδότρια Τράπεζα της κάρτας για όλες τις λεπτομέρειες.

06. Μπορώ να χρησιμοποιήσω την πιστωτική/χρεωστική μου κάρτα σε ΑΤΜ του εξωτερικού;

Οι περισσότερες κάρτες είναι αποδεκτές στα ΑΤΜ του εξωτερικού, αλλά υπολογίστε ότι η διαθεσιμότητα των ΑΤΜ δεν είναι πάντα δεδομένη στη χώρα που ταξιδεύετε.

Στην ανάληψη μετρητών από ΑΤΜ υπάρχει χρέωση που κυμαίνεται από 1,5% έως 2,5% επιπρόσθετα στη χρέωση 2,75% που περιγράφουμε στην προηγούμενη απάντηση.

Ρωτήστε την εκδότρια Τράπεζα της κάρτας σας για όλες τις λεπτομέρειες.

07. Τι κάνω το ξένο συνάλλαγμα που δεν χρησιμοποίησα;

Επιλέξτε οποιοδήποτε κατάστημα της “Onexchange S.A.” και επιστρέψτε το συνάλλαγμα που αγοράσατε από εμάς, χωρίς προμήθεια στην ίδια ισοτιμία.
Γι’ αυτό χρειάζεται μόνο ή πρωτότυπη απόδειξη της αρχικής σας αγοράς.
Ωστόσο αν δεν μπορείτε να εκμεταλλευτείτε την προσφορά μας, μπορείτε να αλλάξετε τα χρήματα στις καλύτερες τιμές της αγοράς.

08. Τι μπορώ να κάνω σε περίπτωση που χρειαστώ επειγόντως μετρητά στο εξωτερικό;

Αν χρειαστείτε επειγόντως χρήματα στο εξωτερικό, μπορείτε να τα λάβετε με τη χρήση του παγκοσμίου δικτύου ταχυμεταφοράς χρημάτων της εταιρίας Western Union. Τα χρήματα πληρώνονται σε οποιοδήποτε κατάστημα της “Onexchange S.A.” στην Ελλάδα και εσείς μπορείτε να τα παραλάβετε σε 10 λεπτά από το κατάστημα Western Union της χώρας που βρίσκεστε.

Χρειάζεστε πληροφορίες; Επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 3220 005 ή στο grheadoffice@onexchange.gr